GGN nieuws

Wat betekent het Coronavirus voor uw bewind, curatele of mentorschap?

– Update 23 maart –

U kunt erop vertrouwen dat onze dienstverlening gewoon doorgaat. Wij zijn via de mail goed bereikbaar, maar onze telefonische bereikbaarheid is beperkter en er is minder persoonlijk contact. Wij vragen u daarom uw vragen zo veel mogelijk via de mail te stellen.

De snelste reactie krijgt u via e-mail
Op dit moment zijn wij via de mail het beste bereikbaar. Veel medewerkers werken op dit moment vanuit huis en kunnen uw e-mail snel oppakken.

Bellen duurt langer
Wij blijven op dezelfde tijden bereikbaar, maar het kan soms langer duren voordat u wordt doorverbonden. Daarom vragen wij u om zoveel mogelijk te mailen.

U ontvangt gewoon uw leefgeld
U hoeft zich geen zorgen te maken over de uitbetaling van uw leefgeld. U ontvangt uw leefgeld zoals u gewend bent. Ook de betalingen die we namens u doen, gaan gewoon door.

Geen spreekuren op locatie
Alle persoonlijke spreekuren gaan niet door. U kunt uw vragen per telefoon, maar nog liever per mail stellen. Zodra de spreekuren weer plaatsvinden, volgt er opnieuw een bericht.

Behoefte aan persoonlijk contact?
Heeft u behoefte aan persoonlijk contact? Stuur ons een mail en wij plannen een afspraak met u voor een Facetime gesprek.

Persoonlijke afspraak of intake? Alleen via Whatsapp/videobellen
Voor uw en onze veiligheid is er zo weinig mogelijk persoonlijk contact. In plaats daarvan doen wij de intakes en afspraken voorlopig via Whatsapp/videobellen. Kortom, face-to-face contact maar dan op afstand.

 

Neem contact op